Eerste leuke weekend Zweden - Reisverslag uit Valbo, Zweden van Tessy Luger - WaarBenJij.nu Eerste leuke weekend Zweden - Reisverslag uit Valbo, Zweden van Tessy Luger - WaarBenJij.nu

Eerste leuke weekend Zweden

Door: Tessy Luger

Blijf op de hoogte en volg Tessy

18 Oktober 2015 | Zweden, Valbo

Lieve allemaal,
Zaterdagochtend was het laatste wat ik van Amsterdam en Nederland zag... De komende 3 maanden zit ik in het iets koudere Zweden! Met regen verliet ik Nederland in het vliegtuig, en met een strakblauwe lucht verwelkomde Stockholm mij :). Ik werd op het treinstation in Gävle opgehaald door mijn huisbaas en huisbazin, ontzettend aardige mensen! Nadat ze mij met mijn spullen naar het huisje hadden gebracht, hebben ze mij ook de supermarkt en fietspaden laten zien die handig zijn voor mij om te weten.
Vandaag, zondag, ben ik wat rond gaan fietsen op mijn mooie rode fiets! Ik ben van Valbo (daar woon ik nu) naar Gävle gefietst, heb boodschappen gedaan etc. Wat een fijne omgeving! Veel mensen die aan het wandelen, fietsen, rennen of "langlaufen" zijn. Relatief weinig auto's, maar goed, nou is Zweden natuurlijk niet heel dichtbevolkt ;).
Ik geniet van mijn huisje, wat nu al redelijk ingericht is met mijn spulletjes. Morgen mijn eerste werkdag aan de Universiteit, ook wel zin om even in een andere omgeving te zitten met nieuwe inspiratie om me heen met nieuwe collega's!
Ik heb ook wat foto's toegevoegd.
Liefs,
Tessy

  • 18 Oktober 2015 - 17:57

    Marloes:

    Hey Tessy,

    Leuk dat je dit dagboek bijhoudt. Ik kan alleen de foto's niet vinden. En ik ben juist zo benieuwd hoe je huisje er uit ziet!
    Veel plezier!
    X Marloes

  • 18 Oktober 2015 - 19:08

    Tessy Luger:

    Foto's toegevoegd!!

  • 19 Oktober 2015 - 10:26

    Manouk:

    Hey lieve Tess,

    Wat een mooie plek! Lekker veel natuur. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt. Kan je Skypen daar? laten we onze wekelijkse Skypesessie dan weer nieuw leven inblazen :)
    De foto's zijn erg mooi. Ik vind vooral je behang prachtig ;)

    Een hele dikke zoen van mij!!!
    xx,
    Nouk

  • 19 Oktober 2015 - 10:26

    Manouk:

    Hey lieve Tess,

    Wat een mooie plek! Lekker veel natuur. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt. Kan je Skypen daar? laten we onze wekelijkse Skypesessie dan weer nieuw leven inblazen :)
    De foto's zijn erg mooi. Ik vind vooral je behang prachtig ;)

    Een hele dikke zoen van mij!!!
    xx,
    Nouk

  • 25 Oktober 2015 - 12:08

    Ingrid:

    Hi Tes.

    Het is een super leuk stolpje waar je woont :)Ik vind het ontzettend fijn dat ik je zo een beetje kan volgen. De foto s zien eruit alsof je op vakantie bent!

    xxx
    ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessy

Scandinavië blijft me boeien. Nadat ik tijdens mijn Bachelor 3 maanden in Jyväskylä, Finland heb gestudeerd, ga ik nu Zweden eens bewonderen. Voor mijn promotie heb ik de kans gekregen om 3 maanden naar Gävle, Zweden te gaan. Ik ga samenwerken met een professor van de Universiteit van Gävle. Ik woon deze 3 maanden in Valbo, Zweden. Af en toe zal ik een update geven op deze site zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten :).

Actief sinds 30 Dec. 2008
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 8693

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 23 Januari 2016

Werkbezoek Zweden

05 Januari 2009 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: