Laatste weken - Reisverslag uit Valbo, Zweden van Tessy Luger - WaarBenJij.nu Laatste weken - Reisverslag uit Valbo, Zweden van Tessy Luger - WaarBenJij.nu

Laatste weken

Door: Tessy Luger

Blijf op de hoogte en volg Tessy

22 Januari 2016 | Zweden, Valbo

Lieve allemaal,

Als start van het nieuwe jaar ben ik het 2e weekend nog maar een keertje naar Stockholm gegaan. Gelukkig vind ik deze stad prachtig en fijn, dus het was weer heerlijk om hier een paar dagen te zijn. Dit keer kwamen Leonie en Floris mee naar Stockholm. We hebben veel door de witte stad gelopen en ik heb ze de highlights laten zien. We hebben heerlijke muffins gegeten; een "fika" mag natuurlijk niet ontbreken aan een bezoekje Zweden ;).

In de laatste 2 weken heb ik nog zoveel mogelijk dingen met collega's gedaan. We hebben regelmatig "fika" gehouden, we zijn nog een keer met z'n allen uit eten geweest en daarna ook nog eens uit lunchen. Heerlijk allemaal en ontzettend gezellig. Nu de laatste werkdagen er ook op zitten bij CBF in Gävle, is het heel raar om al deze nieuwe, leuke collega's hier te laten. Het was een geweldige tijd en een stimulerende en motiverende omgeving waar alle collega's zich op een manier bezighielden met "occupational health".

In mijn allerlaatste weekend heb ik nog even rond gefietst in Gävle en Valbo en nog prachtige foto's gemaakt van allerlei plekjes. Ik heb er een paar aan dit verslag toegevoegd.

Hopelijk zien we elkaar snel weer in Nederland! Ik kijk er ook weer heel erg naar uit om Bjorg, mijn familie en alle vrienden weer te zien! :)

En dan nu ook voor de laatste keer: Heel veel liefs uit Zweden!

  • 22 Januari 2016 - 20:12

    Manouk:

    Hey lieve Tess,

    Hele goeie terugreis alvast. Geniet maar lekker van je thuiskomst en hopelijk zien we elkaar snel weer :):)

    Dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessy

Scandinavië blijft me boeien. Nadat ik tijdens mijn Bachelor 3 maanden in Jyväskylä, Finland heb gestudeerd, ga ik nu Zweden eens bewonderen. Voor mijn promotie heb ik de kans gekregen om 3 maanden naar Gävle, Zweden te gaan. Ik ga samenwerken met een professor van de Universiteit van Gävle. Ik woon deze 3 maanden in Valbo, Zweden. Af en toe zal ik een update geven op deze site zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten :).

Actief sinds 30 Dec. 2008
Verslag gelezen: 1394
Totaal aantal bezoekers 8694

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 23 Januari 2016

Werkbezoek Zweden

05 Januari 2009 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: