Werkbezoek Zweden - Reisverslagen van Tessy Luger - WaarBenJij.nu Werkbezoek Zweden - Reisverslagen van Tessy Luger - WaarBenJij.nu

Werkbezoek Zweden

Lieve allemaal,
Sinds 17 oktober zit ik voor ruim 3 maanden in Zweden. Ik ga gedurende deze tijd intensief samenwerken met een professor aan de Universiteit van Gävle. Gedurende deze periode zal ik wonen in Valbo, Zweden, zo'n 10 km van de Universiteit met de fiets.
Via deze website of Facebook probeer ik jullie ook een beetje mee te laten genieten van het Zweedse (werk)leven :).
Liefs,

18 Oktober 2015

Eerste leuke weekend Zweden
Tessy

Scandinavië blijft me boeien. Nadat ik tijdens mijn Bachelor 3 maanden in Jyväskylä, Finland heb gestudeerd, ga ik nu Zweden eens bewonderen. Voor mijn promotie heb ik de kans gekregen om 3 maanden naar Gävle, Zweden te gaan. Ik ga samenwerken met een professor van de Universiteit van Gävle. Ik woon deze 3 maanden in Valbo, Zweden. Af en toe zal ik een update geven op deze site zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten :).