Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tessy Luger - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Tessy Luger - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Zoals jullie allemaal al weten vertrek ik 5 januari aanstaande naar Finland. Ik zal hier drie maanden gewoon naar de universiteit gaan, een soort uitwisseling dus met mijn eigen universiteit in Maastricht. Op deze site zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn bezigheden en ervaringen in het koude Finland!

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2009

Wat meer studie-activiteiten, ongelooflijk!

01 Maart 2009

Lapland!!!

15 Februari 2009

En toen!

05 Februari 2009

Eten en feestjes....of nog meer?

28 Januari 2009

(Winter)sporten en, jawel, schoolse activiteiten
Tessy

Scandinavië blijft me boeien. Nadat ik tijdens mijn Bachelor 3 maanden in Jyväskylä, Finland heb gestudeerd, ga ik nu Zweden eens bewonderen. Voor mijn promotie heb ik de kans gekregen om 3 maanden naar Gävle, Zweden te gaan. Ik ga samenwerken met een professor van de Universiteit van Gävle. Ik woon deze 3 maanden in Valbo, Zweden. Af en toe zal ik een update geven op deze site zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten :).

Actief sinds 30 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8732

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2015 - 23 Januari 2016

Werkbezoek Zweden

05 Januari 2009 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: